Sopa freda de meló amb cruixent de pernil


Ingredients:

1 meló.

2 o 3 cullerades de nata líquida (opcional).

Sal.

Pebre negre.

Oli d’oliva verge extra.

6 talls de pernil serrà.

Elaboració:

Partim el meló, traiem la pell i posem tota la polpa en el vas de la batedora. Ho triturem molt bé juntament amb la nata, afegim una mica de sal i de pebre negre. Guardem a la nevera fins al moment de servir.

Anem a donar-li un toc de cruixent al pernil. Per això posem els talls de pernil entre dos tovallons de paper o paper de cuina, fiquem al microones a màxima potència uns dos minuts, encara que el temps dependrà de la potència del vostre microones.

Servim la sopa de meló ben freda amb el pernil cruixent per sobre i un raig d’oli d’oliva verge extra.

El meló és una fruita amb un contingut elevat d’aigua pel que és perfecte per hidratar-nos els dies de calor. A més, conté moltes propietats i poques calories. Un cop obert hem de mantenir-lo a la nevera, ben tapat, ja que absorbeix totes les olors de la nevera.

Advertisement

One response to “Sopa freda de meló amb cruixent de pernil

  1. Retroenllaç: El meló | Receptes Maica

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s